Me encanta el sitio y la foto. Un saludo.
La realidad duplicada. Buena idea.Abrazo
Sempre m'ha agradat aquest sostre. La vida del dret i del revés... molt bona!Una abraçada Eloy
Me encanta el sitio y la foto. Un saludo.
ResponderEliminarLa realidad duplicada. Buena idea.
ResponderEliminarAbrazo
Sempre m'ha agradat aquest sostre.
ResponderEliminarLa vida del dret i del revés... molt bona!
Una abraçada Eloy